Geplaatst op 10 reacties

'Social'danser

. . . . . . . .

10 gedachten over “Beste stijldansdansschool

1. Hoi, dit is een reactie op het forum beste stijldansschool.nl Doe mee aan de conversatie over ballroomdansen van groepsles tot priveles.

2. stijldansen 1 dag vol workshops! ballroomworkshop-dag! 300 keer jubileum.

3. Dans Sociëteit zoekt fantastische nieuwe vrijwilligers!

Help mee / dans mee / doe er je voordeel mee!

4. Een dansers ‘guide’ in de wereld van 3D motion capture systems voor stijldansen/ballroomdansen!

Maak gebruik van de nieuwste technieken. http://www.wholodance.eu en trek de 3D motioncapture pakken aan in je ballroom priveles.

5. Stijldansers/ballroom dansers hebben deze video ‘auto tracking video robot’ nodig!

speel af op grootscherm

6. stijldanslessen van goede kwaliteit – docent Finalist NK – docent heeft les bij kampioenen

7. Jeugd dans opleiding – dansersfonds voor jeugd – vele voordelen -stijldansen – ballroomdansen

8. Yoga dansers – stijldansen-ballroomdansen-20 minuten gratis voor je priveles